Daviscup/ Oliebollentoernooi

29 december 2022

Gelukkig konden we het jaar 2022 weer afsluiten met het altijd gezellige DavisCup/Oliebollen toernooi. Er deden 48 jeugdleden mee verdeeld over 4 landen. Alle kinderen speelden 3 wedstrijden. Aan het einde van de middag had Frankijk gewonnen. Zij kregen een schaal bitterballen. Na de prijsuitreiking stond er eten klaar uit de verschillende landen: Fish en Chips uit Engeland, broodjes met worst uit Duitsland en pizza’s uit Italië. Dit vonden alle kinderen heel lekker en er werd door iedereen gesmuld na een middag hard werken. Namens alle deelnemers willen wij Het Paviljoen heel hartelijk danken voor het sponsoren van het heerlijke eten.

De jeugdcommissie wil hierbij alle jeugdleden en ouders bedanken voor het enthousiasme in 2022 en zien jullie graag weer bij alle leuke toernooien, evenementen en competities in 2023!!