Nieuws vanuit de jeugdcommissie

14 november 2023

De najaarscompetitie is alweer voorbij. Ook deze competitie was weer prima georganiseerd en iedereen heeft leuke tennispartijen kunnen spelen.
LTC Naaldwijk heeft van deze regio de meeste jeugdteams die meespelen met de voorjaars- en najaarscompetitie. De jeugdcommissie is hier natuurlijk erg trots op. Daarom willen wij namens iedereen Carianne Lievaart heel hartelijk bedanken dat zij elke zondag in beide competities klaarstaat om alles in goede banen te leiden. Ook alle ouders die mee hebben geholpen heel erg bedankt.

Het organiseren van de voorjaarscompetitie 2024 is alweer in volle gang. In de appgroepen van groen en geel heeft al een bericht gestaan dat je moet worden afgemeld als je niet mee wilt doen. Anders wordt je ingedeeld in een team. Wanneer je voor de eerste keer mee wilt doen, laat dit dan ook even weten aan Carianne Lievaart

Ook in de appgroep Rood en Oranje zal een bericht worden geplaatst voor deelname aan de voorjaarscompetitie. Wil je niet meedoen geef dit dan door aan Jantine Zwinkels of Pim Mensch.
Wil je voor de eerste keer meedoen. Laat dit dan ook weten aan Jantine of Pim.

Grote Clubactie 2023
Ook in 2023 heeft LTC Naaldwijk weer meegedaan met de Grote Clubactie. Dit was weer een groot succes. Veel jeugdleden hebben heel erg hun best gedaan en met elkaar een record aantal loten verkochten. Wel 1.500,-- loten!!
Hier zijn wij natuurlijk erg blij mee omdat we met dit mooie bedrag veel leuke evenementen en toernooien kunnen organiseren. In de volgende nieuwsbrief zal het bedrag bekend worden gemaakt en degene dit de meeste loten heeft verkocht.

Sinterklaasfeest
Op zaterdag 2 december wordt, van 10.30 tot en met 11.30 uur, tijdens de Tenniskids en Fun het Sinterklaasfeest gevierd voor iedereen tot en met 8 jaar. Jullie mogen natuurlijk verkleed komen en ook zusjes, broertjes, vriendjes en vriendinnetjes zijn van harte welkom. Geef je op via de app bij Fleur Lievaart, zodat Sinterklaas weet hoeveel cadeautjes hij moet inkopen.
We gaan er met z’n allen weer een mooi feest van maken!!

Oliebollentoernooi
Het oliebollentoernooi is dit jaar op woensdag 27 december en start om 13.00 uur tot ongeveer 17.30 uur. Opgeven kan via de mail evenementenjeugd@ltcnaaldwijk.nl. Vermeld je leeftijd en de kleur ballen waarmee je speelt.

Dubbelparktoernooi Jeugd 2024
Het Dubbelparktoernooi wordt gehouden in de weekenden van zaterdag en zondag 3 en 4 februari en 10 en 11 februari. Zet deze data alvast in de agenda.
Vanaf begin januari kan er worden ingeschreven via Toernooi.nl. Hou hiervoor de appgroepen in de gaten.