Nieuwe clubtrainer

18 november 2022

Het bestuur van LTC Naaldwijk is blij om te kunnen meedelen, dat in samenwerking met Tennisschool Burgersdijk een nieuwe clubtrainer voor onze club is gevonden. De nieuwe clubtrainer is Ludo van der Burg.
Per 1 december zal Ludo bij ons op de club aanwezig zijn. Per 1 april 2023 zal Ludo volop gaan meedraaien in de lessen die worden gegeven bij LTC Naaldwijk. Verderop in deze nieuwsbrief zal Ludo zichzelf voorstellen.
Wij wensen Ludo veel succes met deze leuke en uitdagende baan.

Beste leden van LTC Naaldwijk,

Een bekend gezicht als nieuwe hoofdtrainer. Al jaren ben ik op LTC Naaldwijk actief als lid en als trainer. Voor degenen die mij niet kennen zal ik mij kort voorstellen via deze nieuwsbrief, gezien mijn nieuwe uitdaging als hoofdtrainer.
Mijn naam is Ludo van der Burg, ik ben opgegroeid in Naaldwijk waar ik nog steeds met veel plezier woon met mijn vrouw en kinderen. Vanaf mijn jeugd is tennis mijn sport en LTC Naaldwijk mijn club.
Na een leerzame periode als leerkracht in het basisonderwijs vind ik het een mooie uitdaging om op onze prachtige club de tennislessen en alles wat daarbij komt kijken te gaan organiseren.
Sinds 2002 ben ik in dienst van Burgersdijk Tennis en werkzaam geweest bij meerdere verenigingen. LTC Naaldwijk springt daar voor mij uit als een ambitieuze gezelligheidsclub, ik hoop daar mijn steentje aan te kunnen gaan bijdragen.

Vanaf 1 april zal ik dagelijks op het tennispark zijn om les te geven, u kunt altijd even een praatje komen maken of mij aanspreken als er vragen zijn. We zien elkaar op de tennisbaan!