Lange en rijke historie

LTC Naaldwijk is een tennisvereniging met een lange en rijke historie. Gestart in 1962 aan de Burgemeester Elsenweg met 3 banen en later verhuisd naar naar de huidige locatie op “de Hoge Bomen”. De oprichters waren de dames Bodegraven en Van Gulik en de heren Hofland sr., Kalsbeek sr., Klapwijk, Kohler en Voskamp.

Kwaliteit & gezelligheid hand in hand
Inmiddels is onze tennisvereniging uitgegroeid tot een levendige club voor jong en oud waar kwaliteit en gezelligheid hand in hand gaan. We hebben ongeveer 1500 leden, waarvan zo'n 250 jeugdleden.

LTC Naaldwijk is een vereniging met:
• een evenwichtige verdeling tussen recreatie en prestatie;
• een goed georganiseerde, maar vooral gezellige en sportieve competitiedeelname;
• een uitdagend opleidingsprogramma voor de jeugd;
• aansprekende en sfeervolle tennistoernooien;
• actieve vrijwilligers.

Accommodatie
Op ons tennispark zijn 10 smashcourtbanen en 6 gravelbanen beschikbaar. Om te zorgen dat er het hele jaar getennist kan worden, liggen er 4 smashcourtbanen in een hal. Naast de tennisbanen beschikken wij ook over 3 Padelbanen. Voorts hebben we een Paviljoen met een ruim verwarmd terras. Het Paviljoen is te vinden als apart menu item onder LTC Naaldwijk.

Alle informatie over LTC Naaldwijk staat op deze website en is openbaar.
Aan de informatie op deze site kun je geen rechten ontlenen.