Jubileumweekend

29 mei 2022

JUBILEUMWEEKEND LTC NAALDWIJK 11 EN 12 JUNI 2022:

Dit jaar bestaat LTC Naaldwijk 60 jaar!!

Voor de senioren wordt er op zaterdag 11 juni vanaf 17.00 uur een dubbel/mix tennis- en padeltoernooi georganiseerd. Hiervoor kan nog steeds worden ingeschreven via evenementencie@ltcnaaldwijk.nl. Graag erbij zetten of je meedoet met het tennistoernooi of het padeltoernooi. Tijdens het toernooi is er een buffet voor alle deelnemers, gesponsord door het Paviljoen.

Vanaf 21.00 uur begint de feestavond met DJ en Band. Het thema is “Back to the Sixties”. Ook organiseren we een reünie voor onze ereleden,  65+leden en oudleden. Opgeven voor deze reünie kan via padel@ltcnaaldwijk.nl .
Voor de familiedag op zondag 12 juni kan ook nog worden ingeschreven via jeugd@ltcnaaldwijk.nl. Het wordt een heel leuk toernooi. Dus geef je snel op!

We hopen jullie allemaal te zien op 11 en 12 juni!!

De jubileumcommissie