Programma KIA Eredivisie gemengd

26 augustus 2021

Vrijdag 3 september gaat de eredivisie gemengd weer van start. Daar zijn we als vereniging heel erg blij mee. Speciaal hiervoor hebben net als voorgaande jaren een leuk programma samengesteld voor onze sponsoren. Tijdens de eredivisie wordt tevens het Bubbelparktoernooi gehouden. Er is dus een gezellige drukte op het park. Ons eredivisieteam speelt 3 thuiswedstrijden. Dit jaar is de finaledag op zondag 12 september bij LTC Naaldwijk. Nu maar hopen dat we in de finale staan. Klik hier voor de flyer van het programma. De uitslagen en standen zijn te volgen via Toptennis.nl. Benieuwd wie er voor LTC Naaldwijk uitkomen? Klik hier. Het programma staat onder Toptennis op onze site.

Ladiesday met highwine (7 september)
Hiervoor kunnen de dames zich inschrijven via het bord in het Paviljoen. De kosten zijn € 15 per persoon. Aanvang is 12:30 uur en de clinic met onderlinge wedstrijden start om 13:00 uur. Daarna een gezellige highwine. Je kunt lekker lang blijven, want om 15:00 uur start de wedstrijd LTC Naaldwijk 1 - Berkenrode 1.