Oranje Toernooi 2021

9 mei 2021

Woensdag 28 april werd er voor alle jeugd een Oranje Toernooi georganiseerd.
Voor de jongste jeugd waren er leuke spelletjes en werden er wedstrijdjes tot 7 punten gespeeld. Alle kinderen kregen een mooie medaille en een mooie oranje zonnebril. Ook kreeg iedereen een lekker broodje knakworst en een ijsje.

Voor de jeugd die speelt met een oranje bal werden er wedstrijdjes georganiseerd. De games werden doorgeteld en degene met de meeste punten kreeg een mooie beker. De eerste prijs was voor Bram de Koning, de tweede prijs voor Thijn Sosef en de 3e prijs was voor Fenna Zwinkels. Ook hier kregen alle kinderen een mooie oranje zonnebril, een broodje knakworst en een heerlijk ijsje.

Voor kinderen die spelen met de groene en gele ballen werden er ook wedstrijdjes gespeeld. Bij groen was de eerste prijs voor Maxim van der Zijden, de tweede prijs voor Tim van der Stok en de 3e prijs voor Ben Grootscholten. Zij kregen alle drie een mooie beker.
Bij geel was de eerste prijs voor Lars den Ouden en Joeri Duijvesteijn. De tweede prijs voor Jill Bekkering en de 3e prijs voor Lois Hoevenaar.

Leuk dat jullie allemaal meededen met dit toernooi. Daardoor was het weer erg gezellig! Natuurlijk willen we iedereen die heeft geholpen weer heel hartelijk bedankt.
Tot de volgende keer.