Bericht vanuit het bestuur

1 juni 2022

Beste leden en sponsoren,

LTC Naaldwijk is 60 jaren jong, leeft, is gezellig en er is altijd wat te doen! En dat blijkt wel uit alle activiteiten van de laatste en komende weken.

Op 14 mei was LTC Naaldwijk vertegenwoordigd op het sportfestijn in het centrum van Naaldwijk waar alle sportverenigingen van Naaldwijk e.o. zich konden presenteren. Vele veelal jonge bezoekers hebben hun eerste ballen geslagen onder toeziend oog van trainers en enkele ondersteunende jeugdleden. Dat er tennistalent in het Westland is, wisten we al, maar het is toch weer leuk om dan ook enkele enthousiaste nieuwe jeugdleden te kunnen verwelkomen.

De competities bij tennis en padel zijn nagenoeg afgerond en kunnen terugkijken op zonnige en over het algemeen droge competitiedagen. Ook zijn er weer enkele kampioenen te melden. Gefeliciteerd!

De KIA Eredivisie gemengd was dit jaar ook via een livestream te zien en het Naaldwijkse team heeft het finale weekend in Zandvoort gehaald. Voor en tijdens de thuiswedstrijden zijn er enkele evenementen georganiseerd zoals een sponsor- en jeugdclinic, businessborrel, vrijwilligersbuffet, ladiesmorning en de Westlandse Vastgoedborrel. Het was gezellig druk op het park waarbij het team van Raymond iedereen weer op voortreffelijke wijze van een drankje en hapje heeft voorzien. Nu duimen dat we in het finaleweekend het resultaat van vorig jaar, waarin we landskampioen werden, kunnen evenaren.

De komende weken staat er ook veel op het programma. Allereerst het 60-jarig jubileumweekend op 11/12 juni en de verschillende toernooien voor senioren en junioren. Op 12 juni gaan we de derde padelbaan ook feestelijk openen. Kijk op de site voor de programma's en activiteiten en vergeet je vooral niet aan te melden.

Veel plezier op ons park, want er is altijd wat te doen!

Namens het bestuur,

Hans Mulder, voorzitter