Rackettrekken

Rackettrekken... wat is het eigenlijk?
Racketrekken is eigenlijk niets anders dan lekker tennissen; korte wedstrijdjes van circa een half uurtje met steeds wisselende spelers! Het leuke aan rackettrekken is dat het voor alle speelsterktes is, je alleen kunt komen (maar met meer mag natuurlijk ook) en je verzekerd bent van spelen! En natuurlijk is het ook leuk als je er misschien wel leuke nieuwe tennisvrienden aan overhoudt. Het enige wat we vragen is dat je op tijd aanwezig bent.

Nieuwe start rackettrekken
Op di, wo en vrijdagochtend is er rackettrekken:
Di ochtend van 9:30 tot 11:00 uur
Wo ochtend van 9:00 tot 10:30 uur
Vrij ochtend van 9:30 tot 11:00 uur

Sinds dit seizoen is er (ipv vrijdagavond) op maandagavond ook een mogelijkheid:
Maandagavond vanaf 19:30 uur: Gezien de drukke baanbezetting s'avonds, is er na overleg met bestuur, besloten dat er maximaal 4 banen voor rackettrekken gebruikt worden

Dat houdt in dat als er meer dan 20 deelnemers zijn we, of kortere wedstrijdjes of doordraaien op 4 banen. Bij grote drukte en minder dan 16 deelnemers gebruiken we 3 banen (of minder)

Kom dus ook en doe mee!