Clubkleding

Ben je ook zo trots en dankbaar dat je op LTC Naaldwijk tennist? Laat dit dan zien!

Sinds langere tijd is onze eigen clubkleding beschikbaar en tegenwoordig te bestellen via de website. Een kledinglijn blijft altijd maar een aantal jaar beschikbaar. Dit jaar moesten we dus weer op zoek naar nieuwe pakken. Omdat er leden hebben laten weten dat een goede pasvorm en goed materiaal zeer gewenst is voor sportkleding en de huidige wit met zwarte pakken soms als “simpel” werd omschreven, hebben wij het een klein beetje anders ingevuld.

Vernieuwing kleding
Wellicht heb je het eredivisieteam heren al zien spelen in de frisse nieuwe trainingspakken of foto’s gezien op de social media. Een gezellige, vrolijke blauwe kleur die we de komende jaren, in overleg met het bestuur, mogen aanbieden voor LTC Naaldwijk naast de huidige reeds algemeen bekende lijn. Dit betekent iets meer keuze voor de leden. Goed om te weten is dat de wit/zwarte lijn is vervangen door de opvolger: de wit/donkerblauwe lijn. Ook de speciaal voor ons gemaakte T-shirts en polo’s zijn vervangen door T-shirts en polo’s in dezelfde lijn als de trainingspakken. De pasvorm is verbeterd, het materiaal ademt en neemt vocht goed op.

Vooraf passen?
Het is begrijpelijk dat je de kleding eerst wilt passen, om te zien hoe het staat en welke maat er nodig is. Hiervoor zijn pasmomenten in te plannen. Nog makkelijker en sneller kun je misschien bij andere teamgenoten/ vriendjes zelf passen, zodat je de juiste maat weet en je het direct al via de website kunt bestellen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met ons om bijvoorbeeld met je team een pasafspraak in te plannen. Uiteraard is de paskleding ook te passen bij Raymond of Marleen in het clubhuis in de tennis en padelshop.

Bestellen kun je via de site van Clubwereld.

Sponsoring op kleding
De mogelijkheid om een eventuele sponsor op de kleding van je team te verbinden blijft. Om eenheid in bedrukken van clubkleding of overige kleding te bewaren en te voldoen aan logo maatvoering gesteld door de KNLTB, zal bedrukking via de vereniging (ons) lopen. Het logo van de teamsponsor moet worden aangeleverd in een EPS bestand. Als hier interesse voor is laat het ons dan even weten. Meer informatie? Stel je vragen aan ons persoonlijk of je stuur een mailtje naar clubkleding@ltcnaaldwijk.nl. Hopelijk zien we in de toekomst steeds meer leden in onze eigen clubkleding rondlopen en tennissen.

Groetjes,

Raymond Scholtes & Marleen van de Graaf-Vogels