Inlogproblemen KNLTB

Wij ontvingen onderstaand bericht op 8 april van de KNLTB. Heb je problemen met inloggen of anderzins bij MijnKNLTB.nl lees dan onderstaand bericht.

 

Momenteel zijn we druk aan het werk om de problemen rond MijnKNLTB.nl en ServIT op te lossen en daarom zijn we minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent. Indien u mailt over MijnKNLTB.nl of ServIT, lees onderstaande dan aandachtig door. Wellicht wordt uw vraag zodoende al beantwoord.

Ik ben functionaris en ik moet inloggen op ServIT
Bent u Ledenadministrateur, VCL, Uitslagengedelegeerde of Wedstrijdleider en moet u in ServIT inloggen, probeer het dan via deze directe link: https://servit.mijnknltb.nl

Ik zoek Uitslagen en Standen of de Competitie-indeling
Dit is te raadplegen via onze website: http://publiek.mijnknltb.nl/standenenuitslagenzoeken.aspx

Ik zoek het Spelersprofiel
Dit is te raadplegen via onze website: http://publiek.mijnknltb.nl/spelersprofiel.aspx

Ik zoek een Vereniging, Wedstrijdcommittee of Toernooiorganisator
Dit is te raadplegen via onze website: http://publiek.mijnknltb.nl/organisatiezoeken.aspx 

Daarnaast is er op KNLTB.nl een pagina (www.knltb.nl/inlogproblemen) te vinden waar oplossingen worden aangedragen voor andere problemen rond het inloggen op MijnKNLTB.nl, zoals:
-         Het niet hebben van een nieuw wachtwoord voor www.mijnknltb.nl.
-         Het krijgen van foutmeldingen.
-         Compatibiliteitsproblemen met browsers.
-         Werken met een Mac.

Overige vragen
Voor overige aan MijnKNLTB gerelateerde vragen verwijzen wij u graag naar www.knltb.nl/servit. Hier vindt u onder andere informatie over de volgende onderwerpen:
-         De MijnKNLTB app
-         Dispensaties
-         Ledenpassen

Sponsors LTC Naaldwijk