Westland Competitie

Momenteel zijn er geen teams die meedoen aan onderstaande competitie. Ben je wel geïnteresseerd, neem dan contact op met het bestuur: bestuur@ltcnaaldwijk.nl.

Westlandse competitie op zaterdagavond
Lijkt het je leuk om in het voorjaar 7 zaterdagavonden een lekker potje te tennissen? Dan is de Westland Competitie wellicht iets voor jou! Deze competitie loopt qua speeldagen parallel aan de KNLTB competitie, maar is een puur Westlands initiatief. Je speelt zo ook eens op een ander park, maar wel altijd in de buurt.

Westrijden
Er worden per avond 4 wedstrijden gespeeld, 2 mixpartijen, 1 herendubbel en 1 damesdubbel. Je schrijft je in met een team van minimaal 2 dames en 2 heren. Indeling gebeurt zo veel mogelijk op sterkte. Opgeven voor deze competitie gebeurt gewoon via de eigen vereniging.