Business club

LTC Naaldwijk business club

De Business club is er voor leden en niet-leden, die in het kader van onze tennisvereniging samen willen komen om samen aan onze prachtige club te willen werken, met de inzet van middelen die tot hun beschikking staan. Spreekt het u aan om in het verlengde hiervan uw relatienetwerk te versterken en tegelijkertijd uw maatschappelijke betrokkenheid te tonen én uw naamsbekendheid te vergroten, dan is de LTC Naaldwijk Business Club vast en zeker iets voor u! Indien u zich wilt aanmelden kunt u een mail sturen naar businessclub@ltcnaaldwijk.nl

LTC Naaldwijk is een vereniging met een groot aantal leden en heeft een park met alle faciliteiten. Er worden veel activiteiten georganiseerd die ‘top of the bill’ zijn. Ons prachtige park aan de Hoge bomen biedt de perfecte entourage om zakelijke en sportieve aspecten te combineren. Vandaar dat wij bedrijven, die LTC Naaldwijk een warm hart toedragen, nader aan ons (willen) binden. Dat wil zeggen, samen een lange termijn relatie opbouwen om toekomstige ontwikkelingen zeker te kunnen stellen. Uiteraard staan hier een aantal aantrekkelijke en passende ‘privileges’ tegenover. De kosten van het lidmaatschap bedragen € 1.000 excl. btw voor bedrijven en € 750 incl. btw voor particulieren. Hiervoor gelden fiscale voordelen.

Door lid te worden van de LTC Naaldwijk Business Club draagt u in algemene zin bij aan de continuïteit van LTC Naaldwijk. Verder steunen de leden van de business club ook (gezamenlijk te bepalen) projecten of initiatieven, zoals jeugdtennis, toptennis, G-tennis of uitbreiding en vernieuwing van faciliteiten op ons park.

Als tegenprestatie bieden we u alles wat u nodig heeft om op prettige, informele wijze succesvol te kunnen netwerken. Er wordt weleens gezegd ‘sport verbindt’. Dat geldt zeker binnen onze business club! Zo kunt u elke maand rekenen op een uitdagende tennisclinic door Burgersdijk tennis met aansluitend een netwerkborrel, maar ook bedrijfsbezoeken en een diner tijdens het open toernooi.

Is uw interesse gewekt, dan kunt u zich aanmelden door een mail te sturen naar businessclub@ltcnaaldwijk.nl. Wilt u liever eerst meer informatie? Bekijk dan de informatiebrochure. Mocht u hierna nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. De voorzitter van de Business Club, Remco Salome, staat u graag te woord. Samen met Joris van Dijk vormt hij de basis van het bestuur.

Business club leden

• Bischoff in & verkoop