Single/Mix Toernooi

The Arabian Nights edition

Nog even en dan is het weer tijd voor één van de leukste clubtoernooien van het jaar!

Het Beekenkamp Single Mix Toernooi start op donderdag 15 juni en de laatste wedstrijden zullen gespeeld worden op zaterdag 24 juni. Voor ieder is er een klasse om mee te doen: van beginnend tennisser (categorie 9) tot zeer geoefend. Vind je het spannend, omdat het wellicht wel jouw eerste toernooi is? Een clubtoernooi staat voor sportief tennissen tegen je clubgenoten en je speelt altijd minimaal twee wedstrijden, dat is fijn! Wil je graag mixen, maar weet je niet met wie? Schrijf je toch in en geef dit aan. Wellicht vinden wij een passende mix-partner voor je!

Onderstaand nog een aantal punten om rekening mee te houden:

- Inschrijven voor dit toernooi kan op toernooi.nl, het inschrijfgeld bedraagt € 11,- voor de eerste categorie en € 7,50 voor de tweede categorie. Inschrijven kan tot en met zondag 11 juni 2023.

- De wedstrijden in de weekenden worden vanaf 13.00 uur gespeeld

- Als je met 2 onderdelen meedoet, kan je maximaal 1 dag verhindering opgeven in het eerste weekend. Kan je een uurtje niet spelen? Blokkeer dan niet de hele dag. Dat geeft ons ruimte om hierom heen te plannen. We vragen dus wat flexibiliteit. In totaal mag je maximaal 2 verhinderingen opgeven voor het gehele toernooi.
Wij kunnen niet wachten om iedereen weer te zien spelen en genieten!

De Single Mix Organisatie
Marijke, Matilde, Joyce, Amanda, Bianca & Michelle

P.s. Wij zijn opzoek naar versterking! Om onze toernooicommissie uit te breiden zijn wij op zoek naar leden die het leuk vinden om zich bij ons aan te sluiten. Je kunt tijdens het toernooi altijd even langs onze desk lopen voor meer informatie of mail naar singlemixtoernooi@ltcnaaldwijk.nl Gezelligheid gegarandeerd tijdens de voorbereiding en het gehele toernooi😉

Dubbel/Mix Padel 2023

Natuurlijk is er tijdens het single/mix ook weer een padel toernooi! We starten op donderdag 22 juni en de finales zijn zondag 25 juni 2023.

Inschrijven kan via toernooi.nl

Vol is vol!!